سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پست بین المللی PSP

پست سریع بین المللی PSP

 

در شرکت پست سریع بین المللی پی اس پی اکسپرس (PSP) از سال 2011 میلادی در زمینه‌های صادرات، واردات و ترخیص کالا،  ثبت سفارش، خرید اینترنتی، پست سریع، حواله ارزی، خدمات انبارداری، بسته بندی، حمل کالای خطرناک و حمل و نقل بین الملل درب به درب فعال می‌باشد.

همچنین پی اس پی (PSP) دارای تخصصی ترین تیم ترخیص کالا در گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و بنادر شمالی و جنوبی کشور می باشد و در کوتاهترین زمان سفارش را در مقصد تحویل می‌دهد.

شرکت پی اس پی  با ارائه خدمات در حوزپست سریع بین المللی پی اس پی اکسپرس به کلیه نقاط دنیا، این امکان را فراهم آورده که مدارک و کالاهای شما با سرعت بالا، مطمئن و با قیمت مناسب از فرستنده به گیرنده تحویل داده شود.

مشتریانPSP این امکان را دارند که با استفاده از سیستم پیگیری مرسولات خود به صورت اینترنتی و تلفنی در هر لحظه و هر مکان، از وضعیت بسته سفارشی خود مطلع گشته و اطمینان حاصل نمایند.

شرکت پی اس پی  پس از دریافت بسته های پستی، آنها را با دقت و مطابق نیاز مخاطب، بسته بندی نموده تا با بالاترین امنیت و کیفیت، مرسوله ها را به دست گیرندگان کالا برساندقیمت رقابتی و زمان کوتاه به علاوه امکان پیگیری مرسولات از جمله مزایای رقابتی این سرویس به حساب می‌آید.

شرکت PSP علاوه بر خدمات مشاوره ای که در حوزه حمل و نقل هوایی به مشتریان خود ارائه می دهد، با بهره‌گیری از خطوط هوایی مستقیم و غیر مستقیم از شهرهای مختلف چین تا مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) با بکار گیری نیروهای متخصص و با تجربه در دفاتر تهران وشنزن نسبت به حمل کالای مشتریان خود مشغول فعالیت است.

علاوه بر این، ارائه خدمات گمرکی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) این امکان را فراهم می کند تا مشتریان محموله خود را به سرعت و با حداقل هزینه دریافت نمایند.

 

پست سریع بین المللی اکسپرس به چه معناست

پست سریع اکسپرس یک راه قابل اطمینان، موثر، سریع و مقرون به صرفه برای ارسال کالا به داخل و خارج از کشور می باشد که مرسولات به درخواست مشتری و در مقابل پرداخت هزینه مربوطه، به مقصد ارسال می‌شوند.

در پست بین المللی اکسپرس بسته های ارسالی به مقاصد بین المللی تحت پوشش شرکت پست بین المللی ارسال می‌شود. در پست بین المللی اکسپرس زمان تحویل کالا یا مرسولات فقط برآورد می شود ولی تضمین نمی شود.

 در واقع با توجه به رشد شهرها و همچنین مسافت طولانی بین شهرها و کشورهای مختلف برای اینکه بسته های ارسالی پست با سرعت و اطمینان بالاتر جابجا شود، پست بین المللی اکسپرس راه اندازی شده است که بدلیل سرعت بالا در ارسال مرسولات طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

 

پست بین المللی اکسپرس چه چیزهایی را ارایه می دهد؟        

1.      ارسال نامه ها و پاکت های بزرگ و کوچک از جمله مدارک و اسناد معتبر

2.      ارسال بسته ها و بارهای تجاری با ابعاد و سایزهای سنگین صنعتی و تجاری

3.      بسته بندی کالا در مبداء و مقصد

4.      بیمه کردن کالاهای خطرناک و با ارزش

5.      سرویس  Door to Door  ( درب به درب )

6.      انبارداری مدرن در مبداء و مقصد

7.      تحویل به لیست مقصد بین المللی

8.      ردیابی آنلاین  Tracking ) بسته ارسالی تا زمانی که کالا به مقصد مورد نظر تحویل داده شود

مزیت های زیاد پست سریع هوایی:

پست بین المللی اکسپرس یکی از جدیدترین و به روزترین و سریع ترین روش‌های ارسال انواع کالاها و مدارک به داخل و خارج از کشور می‌باشد.

پست بین المللی اکسپرس علاوه بر سرعت بالای ارسال کالا، قیمت بسیار پایینی دارد.

در ارسال کالا با پست بین المللی اکسپرس می توانید بسته ارسالی خود را زیر نظر داشته باشید و در لحظه آگاه شوید که مرسولات در چه مرحله ای از فرآیند قرار دارند.

اگر محصول ارزشمندی را از طریق پست بین المللی اکسپرس به مقصد ارسال می‌کنید، می توانید با پرداخت یک هزینه جداگانه، بسته یا محصول خود را بیمه کنید تا با خیال راحت مرسولات خود را به پست بین المللی اکسپرس تحویل دهید.

در پست بین المللی اکسپرس بسته بندی کالا نیز توسط شرکت های پست بین المللی اکسپرس انجام می شود تا مشتری از هر نظر با خیال آسوده بار خود را تحویل شرکت پست بین المللی بدهد.

 

چه کالاهایی امکان حمل با پست بین المللی اکسپرس را ندارند ؟

در پست هوایی بین المللی پی اس پی اکسپرس با توجه به اینکه یک پست بین المللی هوایی می باشد باید تمامی قوانین کشورهای مبداء و مقصد را در نظر داشته باشید.

کالاهایی که حمل و نقل آنها با پست سریع بین المللی پی اس پی اکسپرس ممنوع شده است عبارتند از :

·         ادوات و تجهیزات نظامی

·         انواع مواد مخدر

·         انواع داروها

·         روزنامه ، ویدیو و مجله های غیر اخلاقی خارج از عرف

·         مواد منفجره و قابل اشتعال

·         گرانول

·         انواع مگنت ها

·         انواع پودر

·         حیوانات زنده

·         انواع مایعات

 

پست بین المللی اکسپرس و هزینه ها

از آنجایی که پست بین المللی اکسپرس یک پست بین المللی هوایی می باشد، هزینه ارسال مرسولات با توجه به وزن بسته ها، هزینه پست بین المللی اکسپرس آن نیز متفاوت می باشد. هرچه کالا سنگین تر باشد هزینه آن نیز بالاتر می رود.

مسأله دیگری که در هزینه های پست بین المللی اکسپرس دخیل است مسافت موجود بین مبدأ و مقصد می باشد، طبیعتأ اگر پست در داخل کشور و بین شهرها باشد هزینه کمتری نسبت به هزینه پست بین المللی  ارسال مرسولات از داخل کشور به خارج از کشور را دارد.